Bezorgmethoden

Tijdens het bestelproces krijg je een aantal opties wat betreft de bezorgmethoden. De organisator van het event bepaald welke bezorgmethoden beschikbaar zijn. Dit kan dus variëren en zo ook de bijkomende kosten. Bij bepaalde bezorgmethoden kunnen extra kosten in rekening gebracht worden. De prijzen van de bezorgmethoden worden tijdens het bestelproces aangeduid. De verschillende methoden staan hieronder uitgelegd.

NB: Bij alle varianten is het belangrijk dat de informatie in jouw account volledig en up-to-date is. Zo niet dan kan dit vertraging opleveren bij het bezorgen van de tickets of de tickets kunnen geheel niet bezorgd worden.


Standaard Post

De hardcopy tickets worden via gewone post naar jouw postadres verzonden.


Aangetekende Post

De tickets worden per aangetekende post (UPS) naar je postadres verzonden en zullen ter ondertekening voor ontvangst aangeboden worden.


TicketFast

Je ontvangt je tickets als PDF per e-mail. Je print ze zelf thuis en neemt ze vervolgens mee naar het event. Erg handig is dat je bij deze optie de tickets ook kunt downloaden vanuit je Ticketmaster Account.


MobileTicket

Je ontvangt een SMS met een weblink. Om de Mobile Ticket binnen te halen, klik je simpelweg op de link in het bericht. Voorwaarde voor deze methode is wel dat je mobiele telefoon over een internetverbinding beschikt. Het MobileTicket zal bij de ingang van de zaal worden gescand. (Meer informatie)


WillCall

De tickets liggen voor je klaar aan de kassa van de zaal op de dag van het evenement. Let op: de tickets zijn strikt persoonlijk en moet je ze dus zelf afhalen en er zal om naar een legitimatiebewijs gevraagd worden.


Post naar buitenland

De tickets worden via gewone post naar jouw postadres verzonden.


Aangetekende post buitenland

De tickets worden per aangetekende post (UPS) naar jouw postadres gestuurd en zullen ter ondertekening voor ontvangst aangeboden worden.