Verschoven events

Soms is een organisator genoodzaakt een event te verschuiven naar een andere datum, tijd of locatie. Dit is vervelend voor alle partijen en iedereen doet dan ook altijd zijn uiterste best dit te voorkomen, maar helaas lukt dit niet altijd. Verschuift de datum, tijd of locatie van een event, dan blijft jouw ticket gewoon geldig en hoef je verder niets te doen.

Door de verandering kan je niet naar het event. Wat nu?

Dan kan je in de meeste gevallen je geld terugvragen. In de regel krijg je het ticketbedrag exclusief de servicekosten terug, dit bepaalt de organisator.

Heb je de tickets via ons callcenter of website gekocht, dan kan je online je geld terugvragen. Als je de tickets telefonisch hebt gekocht, vermeld dan ook het rekeningnummer waarnaar wij het geld kunnen overmaken.

Heb je jouw tickets bij een van onze verkooppunten gekocht, dan verzoeken wij je de tickets per post op te sturen. Stuur dan alsjeblieft ook je naam en rekeningnummer waar we het geld naar mogen overmaken mee. Je mag dit sturen naar:

Ticketmaster Contact Center
Antwoordnummer 18430
2501WK Den Haag
Postzegel is niet nodig!

Tip: Maak een kopie van de tickets, voor het geval ze kwijtraken in de post.

Is het event waar jij tickets voor hebt geheel afgelast? Klik dan hier voor meer info.

 

Bekijk hier de verschoven events