Vacatures

Wij zijn Ticketmaster, de wereldwijde marktleider op het gebied van ticketvoorverkoop en een van de grootste e-commerce sites. Met de verkoop van 4 miljoen tickets per jaar behoort Ticketmaster Nederland, gevestigd in Den Haag, tot de grootste officiële ticketingbedrijven in Nederland. Tot de belangrijkste evenementhouders (clients) van Ticketmaster behoren o.a. Ahoy, Mojo Concerts, Groots Met Een Zachte G en de grootste poppodia (o.a. Paradiso, Melkweg en 013). De website Ticketmaster.nl biedt consumenten 24 uur per dag snel en veilig toegang tot een breed assortiment van tickets voor muziek (concerten, poppodia en festivals), sport, cultuur en familie-evenementen.

Meer informatie over ons? Bekijk dan eens onze B2B website, Ticketmaster Blog, Facebook, Twitter of Instagram.

Manager Customer Support

Wij zoeken per direct een Manager Customer Support voor 40 uur per week

Onlangs zijn de klantcontactkanalen gereorganiseerd en verloopt al het klantcontact via de afdeling Customer Support. Contact met de klanten verloopt via de telefoon, e-mail en social media. Op de afdeling worden telefonisch reserveringen aangenomen en worden vragen en klachten zowel telefonisch, per mail als per social media afgehandeld. Door deze reorganisatie heeft de afdeling de afgelopen maanden een groei doorgemaakt en zijn we op zoek naar een enthousiaste Manager Customer Support die wil bijdragen aan de doelstelling van Ticketmaster onze klanten een geweldige service-ervaring te bieden. De Customer Support afdeling is geen standaard call center waar medewerkers volgens een script werken, maar de medewerkers hebben de vrijheid om zelf op zoek te gaan naar een oplossing. De afdeling bestaat op dit moment uit 7 Customer Support medewerkers.

Takenpakket in vogelvlucht
  • Dagelijkse aansturing van de afdeling;
  • Monitoren van de afdelingsdoelstellingen ten aanzien van de efficiëntie in het afhandelen de bestellingen, vragen en klachten.
  • Verantwoordelijk voor de administratieve processen op de afdeling.
  • Evalueren van de rapportages uit het systeem en het formuleren van beleidsvoorstellen;
  • Zorgdragen voor het afstemmen van de diverse processen met andere interne afdelingen en Ticketmaster International;

Gezochte kandidaat

Je hebt een relevante opleiding op minimaal HBO niveau afgerond en hebt minimaal 3 jaar leidinggevende ervaring. Klanttevredenheid is jouw specialiteit, service en dienstverlening zijn voor jou vanzelfsprekende begrippen. Je bent communicatief, hebt oog voor details, kan goed onder druk presteren en inspelen op ad hoc situaties. Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal zowel in woord als geschrift. Daarnaast ben je een teamspeler.

Arbeidsvoorwaarden

Ticketmaster biedt een marktconform salaris en een uitgebreid pakket aan secundaire voorwaarden. Het betreft een full time functie (40 uur per week). Gestart wordt met een tijdelijke arbeidsovereenkomst, met uitzicht op vast dienstverband.

Reageren

Herken je jezelf in het profiel en wil je reageren? Stuur dan je motivatie en cv onder vermelding van “Vacature Manager Customer” uitsluitend per e-mail naar vacature@ticketmaster.nl. Voor meer informatie over de functie mail je naar dit e-mailadres; we nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.

Acquisitie wordt niet op prijs gesteld.

Stagiaire New Business

Wij zoeken jou!

Het betreft een meeloopstage waarin je ervaring kan opdoen in de wereld van “New Business” bij Ticketmaster. Het gaat hier specifiek over nieuwe (sales) proposities die bijdragen aan de doelstellingen van Ticketmaster. Dit doe je onder begeleiding, maar je geniet ook veel vrijheid om zelf actief mee te denken over de mogelijkheden en processen van ons bedrijf.

Takenpakket in vogelvlucht
  • Je ondersteunt in het op tijd live zetten van Display Advertising campagnes op Ticketmaster.nl
  • Je ondersteunt en denkt mee over B2B (sales) mogelijkheden voor de Ticketmaster Gift Card
  • Je denkt mee over het optimaliseren van upsell mogelijkheden
  • Je helpt mee met het implementeren van nieuwe producten die gelanceerd gaan worden
  • Je bent een aanspreekpunt van promoters voor New Business gerelateerde vragen
Profiel stagiaire
  • Student HBO/Universiteit (bijv. Marketing, Communicatie, Media en Entertainment Management
  • Zeer goede communicatieve vaardigheden;
  • Zeer goede kennis van Nederlands en Engels
  • Goed kunnen plannen en structuur aanbrengen;
  • Leergierig, vinding- en initiatiefrijk, wereldwijs en gevoel voor humor;
  • Zelfstandig kunnen werken;
  • Interesse hebben in muziek, artiesten en concerten

Kom jij bij ons solliciteren?

Spreekt deze stage je aan en wil je reageren? Stuur dan je CV en motivatie per e-mail naar vacature@ticketmaster.nl, onder vermelding van “Stage New Business”. Voor nadere informatie of vragen mail je naar dit adres, dan nemen we zo snel mogelijk contact met je op. De sluitingsdatum is 1 mei.

Overige info

Het betreft een fulltime stageplaats tijdens de eerstvolgende stageperiode. Ticketmaster biedt een stagevergoeding, reiskosten worden vergoed.

Stagiaire Customer Support

Wij zoeken jou!

Het betreft een meeloopstage waarin je ervaring kan opdoen in de wereld van de communicatie met klanten op het gebied van social media en webcare. Belangrijke taak is dat we je vragen actief mee te denken over de invulling van de FAQ op onze website en te bekijken aan welke informatie de bezoeker van de FAQ behoefte heeft. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor de afhandeling van vragen via social media en ondersteun je de afdeling bij de afhandeling van vragen via webcare en het versturen van mailings over evenementen waarbij een wijziging heeft plaatsgevonden.

Takenpakket in vogelvlucht
  • Afhandelen van klantvragen via Twitter/Facebook
  • (Verbeteren van) communicatie met betrekking tot storingen en/of wijzigingen bij evenementen (via social media / e-mail)
  • Verbeteren van de invulling van de FAQ
  • Meewerken aan de afhandeling van klantvragen via webcare
Profiel stagiaire
  • Student MBO/HBO (bij voorkeur nieuwe media, communicatie)
  • Goede communicatieve vaardigheden
  • Zeer goede kennis van Nederlands en Engels (zowel mondeling als schriftelijk)
  • Affiniteit met nieuwe media
  • Beschikken over een vlotte pen
  • Leergierig, vinding- en initiatiefrijk
  • Zelfstandig kunnen werken

Kom jij bij ons solliciteren?

Spreekt deze stage je aan en wil je reageren? Stuur dan je CV en motivatie per e-mail naar vacature@ticketmaster.nl, onder vermelding van “Stage Customer Support”. Voor nadere informatie of vragen mail je naar dit adres, dan nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Overige info

Het betreft een fulltime stageplaats. Ticketmaster biedt een stagevergoeding, reiskosten worden vergoed.

Stagiaire Marketing

Wij zoeken jou voor de periode 1 augustus tot en met 31 januari 2017

Het betreft een meeloopstage waarin je ervaring kan opdoen in het onderhouden onze website, social media kanalen, nieuwsbrieven en webcare. Belangrijke taak is dat we je vragen actief mee te denken over de invulling van onze communicatiemiddelen en te bekijken aan welke informatie de bezoeker van onze online kanalen behoefte heeft. Daarnaast ondersteun je de online communicatiemedewerker met het bijhouden van online content op de website, social media en het versturen van mailings en maak je afbeeldingen om onze promotie uitingen te ondersteunen.

Takenpakket in vogelvlucht
  • Beheren van de promotie inbox, beheren van promotiemateriaal van evenementen;
  • Helpende hand bieden bij het schrijven, opmaken en versturen van de wekelijkse mailings;
  • Helpende hand bieden bij het maken van afbeeldingen voor de website, mailings en social media;
  • Meedenken, opzetten en afhandelen van winacties via mailings, website, Twitter, Facebook en Instagram;
  • Bijhouden van de social media kanalen en bekijken welke mogelijkheden er zijn om evenementen onder de aandacht te brengen;
  • Het analyseren van webrapporten en signaleren van trends in onze webcijfers;
  • Monitoren van blogs en posts op sites en communities ter promotie van concerten en events;
  • Meedenken over nieuwe manieren om onze evenementen online te promoten.
Profiel stagiaire
  • Student HBO/Universiteit (bijv. Marketing, Communicatie, Media en Entertainment Management);
  • Zeer goede communicatieve vaardigheden;
  • Zeer goede kennis van Nederlands en Engels;
  • Originele teksten kunnen schrijven;
  • Basiskennis van Photoshop en Illustrator;
  • Goed kunnen plannen en structuur aanbrengen;
  • Een kei in social media;
  • Creatief met het bedenken van leuke acties en prijsvragen;
  • Leergierig, vinding- en initiatiefrijk, wereldwijs en gevoel voor humor;
  • Zelfstandig kunnen werken;
  • Interesse hebben in muziek, artiesten en concerten

Kom jij bij ons solliciteren?

Spreekt deze stage je aan en wil je reageren? Stuur dan je CV en motivatie per e-mail naar vacature@ticketmaster.nl, onder vermelding van “Stage Marketing”. Voor nadere informatie of vragen mail je naar dit adres, dan nemen we zo snel mogelijk contact met je op. De sluitingsdatum is 1 mei.

Overige info

Het betreft een fulltime stageplaats vanaf 1 augustus. Ticketmaster biedt een stagevergoeding, reiskosten worden vergoed.

Stage lopen bij ons?

Ticketmaster biedt verspreid over het jaar een aantal stageplaatsen aan. Deze stageplaatsen zijn meeloopstages of derdejaars stages met als doel praktijkervaring op te doen. We zoeken alleen HBO/Universiteit kandidaten die 6 maanden beschikbaar zijn. Momenteel hebben we geen mogelijkheden voor onderzoeksstages of afstudeerstages.